[VIDEO] Budak Lelaki Terbang Dilanggar Kereta Dengan Kejam



Kemalangan dahsyat berlaku pada Ahad lalu di Butterworth, Penang apabila seorng budak bernama Nur Adil Hakim Mohammad dilanggar kereta pada kelajuan yang tinggi. Kejadian itu berlaku apabila dia tidak berhati-hati ketika melintas jalan. Langsung tidak memandang kiri dan kanan sebelum melintas dan terus berlari melulu ke seberang jalan.

Ibunya, Rusmawati terkejut sehingga sejuk kaki tangannya apabila diberitahu tentang kemalangan ini oleh rakannya. Pada waktu itu, dia dan rakan-rakannya pergi memancing tanpa pengetahuan Rusmawati. Sedar-sedar sahaja Adil sudah ada di hospital dan diwadkan.

Haihhhhhh.. bahaya betul buak-budak zaman sekarang ni. Main melintas je tak tengok kiri dan kanan dah. Dia punya terbang tu melayang bukan main jauh. Nasib baik tak kena besi ke atau penghadang jalan tau. Wahai kanak-kanak sekalian, Abang Zoro nak ingatkan yang lintas jalan tanpa pandang kiri dan kanan tak WORLD tau ! Lagi satu, kalau pergi mana-mana tu, jangan lah sampai mak dengan ayah tak tahu. Kalau takut nak bagitahu, tulis surat letak kat peti ais ke... Yee Abang Zoro faham..Abang pun pernah jadi budak-budak jugak.. Ingat tau !!!

Peace.....XOXO

Sumber:mStar


Share this: