"Saya Buat Semua Itu Demi Allahyarham Abang Harun"


Achey yang kita kenal mula mencemburkan diri dalam industri lawak tanah air menerusi rancangan realiti tv Mencari Bintang di bawah naungan Allahyarham Abang Harun Salim Bachik dan kini nama beliau dikenali satu Malaysia dengan kumpulan Bocey.

Namun, apa yang Achey telah buat untuk keluarga Allahyarham sangat mengagumkan dan tidak ramai yang boleh lakukan sepertinya.

"Saya ada berhubung dengan keluarga Allahyarham melalui Whatsapp untuk bertanya khabar dan jikalau ada masa lapang, saya sering ke rumah untuk melawat keluarga Abang Harun."

"Saya dan abang Harun ada lakukan beberapa perniagaan bersama seperti kemeja T, kek, roti dan sebagainya. Saya sudah rancang dengan isteri saya untuk memberi semua share saya dalam perniagaan itu untuk keluarganya."



"Keuntungan dalam perniagaan itu juga telah saya serahkan kepada anak sulungnya untuk dibahagikan bersama keluarganya yang lain."

Masuk habuk pulak mata Abang Zoro ni. Hmmmm...Apa pun, Achey memang WORLD lah !!
Dia masih mengenang budi Allahyarham Harun Salim Bachik walaupun program itu sudah ramai yang lupakan. Tabik spring satu kali untuk Avhey dan semoga rezekinya dimurahkan lagi. InsyaAllah amiin..

Peace..XOXO

Sumber: Beautifulnara

Share this: