"Saya Kagum Dengan Peminat Saya Yang Hadir Lebih 20,000 Orang Walaupun Hujan"



Awie terkejut semalam dengan keadaan yang hujan tetapi masih ramai yang hadir untuk menyokong konsert beliau sempena ulang tahun Wings yang ke 30 tahun. Awie sendiri hampir menangis setelah melihat peminat-peminatnya bersorak kerana rindukan zaman kegemilangannya.

"Saya sangat terkejut dengan semangat peminat saya yang tetap hadir walaupun hari hujan tetap berdiri teguh di konsert saya, jadi saya rasakan seperti berdosa jika saya tidak lakukan yang terbaik demi mereka."

"Saya sendiri tidak menyangka akan dapat sambutan yang sebegini punya baik, dan walaupun saya mengahadapi masalah peribadi, saya tetap akan beri yang terbaik untuk hiburkan mereka dengan seni saya."

Abang Zoro kagum dengan Wings kerana langsung tiada nampak kecacatan yang mereka sudah veteran, jelas mereka tampil serupa dengan zaman kegemilangan mereka untuk mengingatkan kita pada nostalgia rock. Memang super WORLD lah Wings !!!

Peace..XOXO

Sumber: mStar


Share this: