Stokis Neelofa Hijab Naik Gila Dianiaya Pelakon Terkenal Neelofa ?


Neelofa yang sudah terkenal dengan jenama hijabnya yang kian meningkat naik jualannya dari hari ke hari menerima kejutan apabila ada antara stokisnya yang mengamuk kerana ketidakadilan yang berlaku dalam syarikat tersebut.

"Saya ditendang keluar dari menjadi stokis Neelofa Hijab tanpa sebarang sebab dan untuk menjadi stokis, perlu bayar RM200 dan duit itu juga tidak dipulangkan Neelofa"

"Neelofa juga ingin membuat Majlis Makan Malam dan para stokis perlu keluar dana sedikit, tiba-tiba majlis itu ditunda dan duit sudah dikutip. Boleh faham takperasaan saya sekarang?"

Banyak lagi kata sumpah serana yang dikeluarkan oleh beliau melalui luahan hatinya pada Miss Kepoh. Jangan risau. kami takkan bercakap tanpa bukti, kami sertakan beberapa screenshot di bawah sebagai paparan anda.

Abang Zoro tak sukalah ada bisnes yang pengurusannya macam ni. Antara salah satu faktor sesebuah perniagaan itu hancur lebur punah ranah adalah disebabkan pengurusan yang tidak WORLD, cun dan tersusun. Yang paling sedih sekali apabila pengurusan wang tunai berterabur yang jadikan bisnes itu bersepai. Minta maaflah, Abang Zoro bukan tunjuk pandai, cuma pernah rasa pengalaman ini beberapa kali.

Jikalau cerita ini tidak benar, pasti Neelofa akan tampil memberikan penerangan yang jelas tentang masalah ini kerana ini melibatkan masa depan perniagaannya.





Share this: