"Rozana Sengaja Beri Tekanan Pada Saya


Awie yang baru sahaja terima surat tuntutan nafkah interim dari Rozana sangat terkejut dan tak sangka yang Rozana tergamak lakukan perkara ini pada waktu yang sangat tidak sesuai.
Perkara ini sangat menganggu konsentrasi Awie untuk konsertnya pada sabtu ini.

"Saya tak sangka dia akan membuat tuntutan pada tarikh yang terdekat ini. Dia sengaja ingin memberi tekanan pada saya padahal bukan dia tak tahu yang saya sedang sibuk untuk uruskan segalanya dan berlatih dengan kuat untuk jayakan konsert saya nanti."



Pada yang sama, Awie ungkit semula tentang kelemahan Rozana ketika tidak hadir pada pembicaraan di mahkamah tempoh hari.

"Sebenarnya kalau betul dia serius untuk tuntuk hak dari saya, dia sepatutnya hadir pada pembicaraan hari itu. Ini hantar orang lain sebagai wakil. Takkan sibuk sangat sampai pasal anak pun nak gantikan orang lain?"

"Dia sebenarnya sengaja nak psiko saya dan karrier saya, bukan serius pasal anak pun tu."

Hmmmmm.. Abang Zoro pun tak tahu nak cakap apa pasal Awie dan Rozana ni. Cuma Abang harap kita semua sama-samalah doakan mereka agar selesaikan hal ini dengan baik tanpa ada dendam lagi di masa hadapan.

Peace...Tak mau gado-gado...XOXO

Sumber:mStar



Share this: