Azman Flop Poppy Perlukan Bantuan Anda Untuk Pembedahan Anaknya



Azman yang merupakan drummer pada band lagenda yang pernah menghiburkan kita dahulu iaitu Flop Poppy. Beliau baru berkahwin pada tahun lepas bersama Azi Fitrah Ahmad dan mendapat seorang cahaya mata yang kini mempunyai masalah usus besar yang tidak bersambung.

"Setelah 4 tahun Flop Poppy dibubarkan, saya hanya menjadi seorang busker di merata tempat di Kuala Lumpur sebagai mata pencarian saya."

"Saya jadi resah apabila anak saya jadi begini. Saya punyai masalah untuk berulang-alik dari rumah ke HKL. Tambah lagi, pihak hospital belum beritahu saya lagi tentang kos perubatan anak saya. Saya memang tiada apa-apa, duit busker berapa lah sangat."

"Saya harapkan bantuan anda jika ada yang berkemampuan untuk membantu saya, boleh hubungi saya di nombor telefon 011-11906910. Bantuan anda semamngnya saya hargai tak kira berapa pun."

Abang Zoro anda semua dapat bantu sedara seislam kita ni demi anak Azman. Abang tahu hati anda semua memang WORLD ! harap anda dapat hulur bantuan yaa... Allah sukakan orang yang bantu saudaranya sendiri...InsyaAllah..

Peace...XOXO

Sumber: mStar

Share this: