Emma Maembong Terima Jika Kamal Adli Jodohnya


#Kemesraan serta keakraban Emma Maembong & Kamal Adli tidak perlu diperkatakan lagi, semua org jelas melihat mereka berdua ini cukup gembira bersama. Namun, sehingga kini mereka masih enggan meletakkan sebarang status istimewa terhadap hubungan mereka....

#Walaubagaimanapun, jelas Emma beliau sudah bersedia utk mendirikan rumah tangga  kerana kariernya sudah semakin kukuh & tidak mahu lagi terlibat dgn percintaan yg  boleh di ibaratkan sebagai cinta monyet.
Malah, Emma tidak menolak jika takdir sudah menentukan jodoh beliau bersama Kamal.....

#Sejak dahulu lagi, saya sering mengatakan bahawa saya sudah bersedia utk mendirikan rumah tangga. Rasa itu hadir mungkin disebabkan saya sudah mempunyai karier yg stabil & tidak mahu berlengah-lengah dgn cinta monyet.
Jika dia (Kamal) merupakan jodoh yg tlh ditentukan Tuhan, saya menerima dgn hati yg terbuka. Namun, jika sebaliknya, saya tidak akn menutup hati utk bercinta lagi.....

#Pengalaman cinta yg agak menyakitkan pada masa lalu mungkin mengajar Emma Maembong utk lebih matang dlm perhubungan & tidak tergesa-gesa membuat keputusan. Tak apa, kalau ada jodoh tidak kemana....

Share this: